wtorek, 29 stycznia 2013

Wreszcie się doczekałam...

Mam to o co ubiegałam się od dawna...!!! O tym będą mówić w Radiu Strefa... pisać w Nowościach i na cowtoruniu.pl... będą pisać na tt, na fb a nawet na nk... Będą trąbić o tym wszędzie... dzieci się będą uczyć o tym w szkołach... będzie to jedno z największych wydarzeń w dziejach Torunia, Polski... a nawet całego świata... O co chodzi...? O czym mowa?
'
'
'
'
'
'
Po prostu nie zaliczyłam egzaminu z TI z wykładu... Aż raduję się z tego powodu... :D No przynajmniej będę zmuszona do pouczenia się trochę... 25 lutego poprawka o 9:00... tylko jedno mnie ciekawi... jak ona zmieści tych wszystkich ludków... przecież nie zaliczyła ta większa większość...
Ale przecież mam jeszcze prawie miesiąc... czyli przyjdzie czas na naukę...



A teraz idziemy spać... :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz